Вібротрамбовка Tekhmann Construction TCTR-80/168L
Вібротрамбовка Tekhmann Construction TCTR-80/168L
45 600 ₴
Немає в наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
827858
Виробник
Tekhmann Construction
Потужність двигуна
4.1 л.с.
Об'єм паливного бака
3.6 л
Глибина ущільнення
450 мм
Мощность двигателя
4.1 кВт
Сила удара
10-13 кН
Электродвигатель
Одноцилиндровый 4-х тактный бензиновый с воздушным охлаждением
Расход топлива
395 л/кВт·час
Объем масляного картера
0.6 л
Марка топлива
неэтилированный бензин с октановым числом 86 и выше (рекомендованная марка А92)
Зазор свечи зажигания
0.70 0.80 мм
Клапанный зазор (холодный)
впускной: 0,15±0,02, выпускной: 0,20±0,02 мм
Высота подпрыгивания
40-80 мм
Тип свечи зажигания
F5T или F6TC или FП JC
Скорость вращения вала двигателя
3600 об/мин
Марка масла
SAE-10W-30
Уровень звуковой мощности, дБА, не более
98
Скорость (частота) вибрации
2500 об/мин
Скорость перемещения вибротрамбовки
9-12 м/мин
Размер уплотняющей пластины
330×290 мм
Опис
Вібротрамбовка — використовується при будівництві заміського будинку, встановленні плитки, бруківки або оформленні ландшафту, де однією з найважливіших підготовчих робіт є ущільнення ґрунту для того, щоб уникнути подальшого його просідання. Також цілий спектр професійних робіт з посилення ґрунтів (глини, суглинку) проводиться в таких галузях господарства, як будівництво багатоповерхових будинків, мостів, доріг.
Вібротрамбовка змонтована на базі одноциліндрового 4-тактного бензинового двигуна з повітряним охолодженням. Рівень палива контролюється через горловину. Під кришкою паливного бака в горловині розміщений сітчастий фільтр, який перед кожною заправкою паливом необхідно очищати від бруду.
Швидкість обертів валу двигуна (швидкість ущільнення) регулюються важелем дросельної заслінки. Конструкція вібротрамбовки передбачає дистанційне регулювання швидкості обертання двигуна.
Особливості:
Мобільність та зручність експлуатації продукції досягнуто завдяки одноциліндровому 4-тактному двигуну LONCIN з повітряним охолодженням об'ємом 196 см³ та потужністю 4.1 к.с.
Стабільна робота двигуна завдяки високоефективній свічці запалювання TORCH.
Глибина ущільнення 450 мм завдяки силі удару 10-13 кН.
Транспортувальні колеса в комплекті.
Гофро-манжета в комплекті.
Вібротрамбовка змонтована на базі одноциліндрового 4-тактного бензинового двигуна з повітряним охолодженням. Рівень палива контролюється через горловину. Під кришкою паливного бака в горловині розміщений сітчастий фільтр, який перед кожною заправкою паливом необхідно очищати від бруду.
Швидкість обертів валу двигуна (швидкість ущільнення) регулюються важелем дросельної заслінки. Конструкція вібротрамбовки передбачає дистанційне регулювання швидкості обертання двигуна.
Особливості:
Мобільність та зручність експлуатації продукції досягнуто завдяки одноциліндровому 4-тактному двигуну LONCIN з повітряним охолодженням об'ємом 196 см³ та потужністю 4.1 к.с.
Стабільна робота двигуна завдяки високоефективній свічці запалювання TORCH.
Глибина ущільнення 450 мм завдяки силі удару 10-13 кН.
Транспортувальні колеса в комплекті.
Гофро-манжета в комплекті.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну