Швонарізувач Tekhmann Construction TCCC-14/420L
Швонарізувач Tekhmann Construction TCCC-14/420L
39 000 ₴
Немає в наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
827862
Виробник
Tekhmann Construction
Мощность двигателя
9.0 кВт
Объем топливного бака
6.5 л
Электродвигатель
Одноцилиндровый 4-х тактный бензиновый с воздушным охлаждением
Расход топлива
395 л/кВт·час
Объем масляного картера
1.1 л
Марка топлива
неэтилированный бензин с октановым числом 86 и выше (рекомендованная марка А92)
Зазор свечи зажигания
0.70 - 0.80 мм
Клапанный зазор (холодный)
впускной: 0,15±0,02, выпускной: 0,20±0,02 мм
Тип свечи зажигания
F5T или F6TC или FП JC
Скорость вращения вала двигателя
3600 об/мин
Макс. диаметр алмазного диска
350 мм
Макс. глубина проема при алмазном диске Ø350 мм
8 мм
Скорость вращения алмазного диска
2500 об/мин
Марка масла
SAE-10W-30
Уровень звуковой мощности, дБА, не более
98
Опис
Швонарізувач — конструктивний технічний пристрій, призначений для різання асфальту та бетону. Прорізає покриття на необхідну для виконання певних завдань глибину. Прилад економічно ефективний, актуальний при великому обсязі робіт, відповідає технічним вимогам до монтажу та демонтажу.
Швонарізувач змонтований на базі одноциліндрового 4-тактного бензинового двигуна з повітряним охолодженням. Рівень палива контролюється через горловину. Під кришкою паливного бака в горловині розміщений сітчастий фільтр, який перед кожною заправкою паливом необхідно очищати від бруду.
Глибина прорізання шва регулюється рукояткою і допоміжними колесами.
Для охолодження алмазного круга і зменшення швидкості його зносу швонарізувач оснащений ємністю для води.
Для завантаження/розвантаження швонарізувача при транспортуванні передбачена запобіжна скоба.
Швонарізувач постачається без алмазного диску в комплекті.
Особливості:
Мобільність та зручність експлуатації продукції досягнуто завдяки одноциліндровому 4-тактному двигуну LONCIN з повітряним охолодженням об'ємом 420 см³ та потужністю 9 к.с.
Стабільна робота двигуна завдяки високоефективній свічці запалювання TORCH.
Як ріжучий інструмент використовується диск з алмазним напиленням діаметром 350 мм.
Максимальна глибина різу складає 80 мм.
Для охолодження диска в роботі використовується проста та надійна водяна система.
Легка система керування глибиною різу.
Швонарізувач змонтований на базі одноциліндрового 4-тактного бензинового двигуна з повітряним охолодженням. Рівень палива контролюється через горловину. Під кришкою паливного бака в горловині розміщений сітчастий фільтр, який перед кожною заправкою паливом необхідно очищати від бруду.
Глибина прорізання шва регулюється рукояткою і допоміжними колесами.
Для охолодження алмазного круга і зменшення швидкості його зносу швонарізувач оснащений ємністю для води.
Для завантаження/розвантаження швонарізувача при транспортуванні передбачена запобіжна скоба.
Швонарізувач постачається без алмазного диску в комплекті.
Особливості:
Мобільність та зручність експлуатації продукції досягнуто завдяки одноциліндровому 4-тактному двигуну LONCIN з повітряним охолодженням об'ємом 420 см³ та потужністю 9 к.с.
Стабільна робота двигуна завдяки високоефективній свічці запалювання TORCH.
Як ріжучий інструмент використовується диск з алмазним напиленням діаметром 350 мм.
Максимальна глибина різу складає 80 мм.
Для охолодження диска в роботі використовується проста та надійна водяна система.
Легка система керування глибиною різу.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну